• Хостинг игровых серверов

    Максимальная производительность для ваших игровых серверов!

    Заказать сейчас

Платное TugMe 1.2.2

Версия Дата выпуска Скачивания Оценка
1.2.2 3 0.00 звёзд 0 оценок
1.1.8 6 0.00 звёзд 0 оценок
1.1.6 5 0.00 звёзд 0 оценок
Исправления для обновления игры.
Добавлен дополнительный аргумент возврата в хук EventTugLooted. Теперь возвращает, Tugboat и список игроков на Tugboat.
Исправлены ошибки включения электропечей с помощью двигателя буксира.
Обновлено Force Wipe за июль, изменена топливная система .
Обновлено Июльское принудительное обновление.
Улучшение обнаружения фреймворка. Серверы, которые были обновлены до оксида, на которых ранее был установлен углерод, сообщали об углероде, поскольку папка углерода все еще оставалась позади. (Нет необходимости обновлять, если у вас нет этой проблемы).
Добавлена конфигурация для принудительного типа платформы.
Добавлена конфигурация для использования BetterNPC для NPC.
Добавлено раскрытие дополнительных настроек NPC.
Обновлено «Не родительские дроны» при размещении на буксирах (предотвращает проблемы с плагинами для дронов).
Обновлено. Еще несколько изменений в фиксации вертолёта.
Обновленные пиратские буксиры будут появляться повернутыми лицом к следующему узлу на пути.
Снятие защиты с плагина.
  • Исправлена ошибка , из-за которой несколько раз стреляли владельцы GunTraps.
  • Исправлена фиксация миникоптера
  • Добавлена проверка isKinematic в CheckDriftToShore.
  • Добавлен (прототип) Буксир, скопируйте команды администратора / API.
  • Обновлен тайм-аут Raising Harmony 2.3 до 40 секунд.
  • Снята защита.
Updated Default positions for Harbors Vendors
Updated For April Force Wipe (Dont Update Before)
Version 1.0.18
Updated Network changes that facepunch changed and didnt tell any one about until wipe day update. (F you facepunch 106 plugins I have to fix now on my phone while at work)

Version 1.0.17
Updated March Force Wipe Changes (Lots so hopefully nothing broken)
Fixed Buoyancy hook that carbon brakes
Fixed OnNewSave null reference on carbon not loading data fast enough.
Fixed OnEntityEnter null reference when sav file is messed up and has entity with no netid
Added Config: [Boat Setting] Move Locked Helis To Back Of Tugboat
Added Config: Harmony Patch SendUpdatedInventoryInternal null checks - Will fix the error for other plugins that havnt updated OnInventoryNetworkUpdate hook, Wont fix vanilla bugs for CH47Scientists and there corpses, Stop reporting this to me report it to facepunch
Added Config: [Boat Setting] Disable Decay On Locked Helis
Added Config: [Boat Setting] Unlock Helis On Plugin Unload
Updated Improve Latching/locking minicopter/attackheli to tugboat
Updated Rework spawn code for placement overrides and pirate tugboats. (Should fix the Non-Convex error some servers got)
Added Retry after 10sec to kit NPCs if first attempt failed
Added Unsubscribe Pirate NPCs from onItemAddedRemoved.
Added Add check that checks PirateNPCs are still parented after 1min. And re parents them to the tugboat if they arnt.
Updated Change data types in variables to improve memory usage.
Added Oxide Hook EventTugLooted(Tugboat tug) for when the lootbox of event tugs is broken into.
Version 1.0.15

Added New Config "[PirateTug] Pirate Tugboat Health (-1 = default)"
Added New Config "[PirateTug] Prevent Pirate Tugboat From Sinking - Off by default"
Added New Config "[PirateTug] When No Sink Trigger Fire After (Sec)"
Added New Config "[PirateTug] Try Prevent Beaching With Repel Force - Off by default"
Added New Config "[PirateTug] Min Server FPS To Allow Pirate Events"
Fixed Work around for killyou's kits plugin not being fixed for GiveKit API. (Other kit plugins unaffected)
Fixed NPC Parent and navmesh moved to after kit delay/NPC activate. (Should stop floating npcs on high fps servers)
Fixed Allow samsites to place ontop of antenna.
Fixed Samsite not being removed on event end,
Updated Further increase kit delay to 4 sec from 3 (Takes about 3.4sec on 20fps turd servers)
Updated Prevent pirate events from starting if server fps to low, (really you should aim for 25fps+)
Updated Add anti-beaching code to pirate tugs, If getting pushed onto beach repel force is added. (Same as edge of map uses)

Version 1.0.14

Added 3 sec Delay to kitting NPCs, Should hopefully fix error some servers were getting.

Version 1.0.13

Updated For Feb force wipe hook changes
Fixed Moved position of event trigger hooks to work better with ServerUI plugin.
Added Shotgun and flame trap checks, Looks to see if player is standing on top of bag/bed. If they are then get the parent of the bag/bed and check that is tugboat your authed on.
Fixed Facepunch.Pooling leak