Версия Дата выпуска Скачивания Оценка
0.6.18 16 0.00 звёзд 0 оценок
0.6.17 23 0.00 звёзд 0 оценок
0.6.16 20 0.00 звёзд 0 оценок
Исправлены ошибки спавна и сделаны корректировки
Check for improperly destroyed targets when doing a target update
Added support for weapon attachments (see overview)
Added automatic NPC light toggling (weapon lights, head lamps, etc)​
Перезалив плагина. С ченжлогом можете ознакомится в прошлом посте про обновление.
Null checks in EvaluateTarget
Added config option "Projectile weapon aimcone override (0 = disabled)"
Possible solution for EnemyPlayerInRangeComparer ArgumentException?
Это обновление уничтожит ваш конфиг! Сделайте резервную копию перед обновлением!

Много изменений - реализован новый AI и много другого.
Добавлена опция конфигурации , чтобы заставить случайные орды разгуляться локально
Восстановлено отображение имени трупа.

Остальные подробности в ченжлоге разработчика: CHANGELOG
Test OnNpcTarget for types that derive from BasePlayer
Split OnNpcTarget hook in 2 separate hooks with params matching the specific NPC types so the hook is not also called for animals
Updated for hook deprecation
When populating corpse with random loot, clear the containers first incase any other plugins and adding their own loot
Решение возможных проблем
Исправления ошибок
0.1.18
Added config option to set run speed for scarecrows (default 6.2)
Added config option to ignore sleepers when targeting

0.1.17

First pass at using Scarecrow AI. You can opt to use scarecrows by setting the config option "NPC Type (Murderer, Scarecrow)" to "Scarecrow"