Скидка Sputnik 1.4.1

Версия Дата выпуска Скачивания Оценка
1.4.1 10 0.00 звёзд 0 оценок
1.4.0 18 0.00 звёзд 0 оценок
1.3.1 18 0.00 звёзд 0 оценок
Зафиксированный:

Не удалось создать агент, поскольку он недостаточно близок к спаму NavMesh.


Добавлен:

Возможность редактировать лут в вертолёте
Возможность разрешить появление NPC из BetterNpc при уничтожении вертолета-спутника.
Время заблокированного ящика было изменено некоторыми плагинами. Если вы хотите, чтобы Спутник не менял его, установите время -1 в конфиге Спутника.
  • Ошибка компиляции на некоторых хостингах
Russian:
  • Отображение маркеров на карте после последнего обновления Rust
  • NRE в OnEntityDeath
  • Конфликт перехвата при вызове CanEntityBeTargeted: PveMode и Sputnik
  • Обновлено для последней версии PveMode (обязательно обновите плагин PveMode)

English:
  • The display of markers on the map after the last Rust update
  • NRE in OnEntityDeath
  • Hook conflict while calling 'CanEntityBeTargeted': PveMode and Sputnik
  • Updated for the latest version of PveMode (be sure to update the PveMode plugin)
Fixed:

  • NRE in CanEntityTakeDamage
  • NRE in OnEntityDeath(AutoTurret autoTurret, HitInfo info)
  • When using Supply Crate, it cannot be opened 300 seconds after satellite spawn
  • When using several identical debris presets in one event and using the Pve Mode plugin, the player simultaneously became the owner of all debris with the same names.
Update for the new version of PveMode
  • Incorrect message to the player when calculating the balance of the economy
  • The destruction of turrets was not considered when calculating the balance of the economy
  • When using the Supply Drop crate, the parachute was not removed on it
  • Astronauts/turrets sometimes spawned at zero coordinates
  • Using custom cards (SuperCard plugin broke the card reader)
  • Added support for the RestoreUponDeath plugin
  • Added the ability to block certain zone IDs when using the ZoneManager plugin
  • Improved satellite crash point search system.
Fixed:
Economy didn't count NPC and helicopter kills
  • Compilation error after updating the game
Changed the collision type for rigidBody. This could cause a spam in the console like: Kinematicbody only supports Speculative Continuous collision detection