Плагин InjuriesAndDiseases 1.3.1

Groznov

hosting : masspas.com promo: оксидраша
-1 (0%)
27 Янв 2022
2,114
8
380
260
InjuriesAndDiseases - Дебаффы

icon.thumb.png.b6f80452b92272a55d13affe044bfcf9.png
What kind of survival game doesn't let you break your leg? With this plugin, players can sustain injuries and become infected with diseases. Currently there are 6 status conditions, each fully customizable through the plugin's configuration file.

















Status Conditions

headerconcussion.thumb.png.5f887ce3ce7123a2bb4f5877ea169c61.png

/inflict <player> concussion
/cure <player> concussion
Periodically blurs the player's...
 
Mefisto обновил(а) ресурс InjuriesAndDiseases новой записью:

1.1.1

Теперь вы можете указать только определенные скины для лечения/инфликционных предметов.

Исправлена проблема, из-за которой сообщения о состоянии CSF не очищались сразу после возрождения.

Узнать больше об этом обновлении...
 
Mefisto обновил(а) ресурс InjuriesAndDiseases новой записью:

1.1.2

Теперь вы можете указать только определенные скины для лечения/инфликционных предметов.

Исправлена проблема, из-за которой сообщения о состоянии CSF не очищались сразу после возрождения.

Исправлена ошибка при нападении сущности

Узнать больше об этом обновлении...
 
Подскажите, что за ошибка, что нужно поставить и где взять?
[Oxide] 14:59 [Error] [InjuriesAndDiseases] The required dependency CustomStatusFramework is not installed, InjuriesAndDiseases will not work properly without it.
 
Похоже обнова Раста повлияла на плагин, т.к. до обновы ошибок не наблюдал. А сейчас при загрузке сервера, небольшое количество проскакивает. Но при этом плагин вроде работает.
[Oxide] 12:06 [Error] Failed to call hook 'OnPlayerSleepEnded' on plugin 'InjuriesAndDiseases v1.2.1' (NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object)
at Oxide.Plugins.InjuriesAndDiseases+CustomStatusFrameworkHelper.HandleError (System.Exception e) [0x00016] in <33a2576de5d94c738d8d8f1a150aea39>:0
at Oxide.Plugins.InjuriesAndDiseases+CustomStatusFrameworkHelper.ForceRefresh (BasePlayer basePlayer) [0x00025] in <33a2576de5d94c738d8d8f1a150aea39>:0
at Oxide.Plugins.InjuriesAndDiseases.OnPlayerSleepEnded (BasePlayer basePlayer) [0x0003c] in <33a2576de5d94c738d8d8f1a150aea39>:0
at Oxide.Plugins.InjuriesAndDiseases.DirectCallHook (System.String name, System.Object& ret, System.Object[] args) [0x002f0] in <33a2576de5d94c738d8d8f1a150aea39>:0
at Oxide.Plugins.CSharpPlugin.InvokeMethod (Oxide.Core.Plugins.HookMethod method, System.Object[] args) [0x00079] in <87ce9ac9776a48658bc55eae6debe38b>:0
at Oxide.Core.Plugins.CSPlugin.OnCallHook (System.String name, System.Object[] args) [0x000d8] in <18d4f19bbc844191b11ed9e69284d09b>:0
at Oxide.Core.Plugins.Plugin.CallHook (System.String hook, System.Object[] args) [0x00060] in <18d4f19bbc844191b11ed9e69284d09b>:0
 
Groznov обновил(а) ресурс InjuriesAndDiseases новой записью:

1.3.0

- Dropped support for CustomStatusFramework in favor of SimpleStatus
- Large parts of the code of been rewritten to optimize performance
- Rabies, Z13Virus, and Tapeworm now by default have 'unlimited' duration, this can be changed in the config
- Statuses should now correctly be removed upon death, even when the player is disconnected
- Fixed many bugs and inconsistencies with statuses
- Several API methods now use player user ids...

Узнать больше об этом обновлении...
 
Groznov обновил(а) ресурс InjuriesAndDiseases новой записью:

1.3.1

- Fixed duplicate messages appearing when being inflicting more than once
- Update Z13Virus config to by default have the "zombie" value. This value can be used to denote entities that are spawned by the ZombieHorde plugin.
- Added option for support with the BotReSpawn plugin. Use the value "botrespawn" under Infliction Entities to have it so botrespawn npcs will inflict the condition.
- Fixed issue where "ghost statuses" would sometimes be present on...

Узнать больше об этом обновлении...
 
  • Мне нравится
Реакции: Blacky
Активность
Пока никто не печатает сообщение